Wahai Zulkifli

Assalamu'alaikum...Semoga ruangan ini memberi sedikit manfaat dan berkongsi cerita dengan anda semua..ehehe

Thursday, November 4, 2010

Terima Kasih Semua

Baru-baru ini saya telah di uji dengan ujian kehidupan yang boleh melemahkan saya, ujian yang agak berat ketika itu memang betul melemahkan semangat, emosi yang tidak stabil dan macam2 lagi. Alhamdulillah, saya mempunyai kawan yang betul2 membantu saya dalam kesulitan itu. saya sangat2 berterima kasih kepada mereka yang selalu menghiburkan hati yang penuh keseksaan(cewah), Kepada Emi, Jik, Jo, Mamat, Mat Lif dan Chot, terima kasih sangat kerana sudi hiburkan hati ini. Walaupun korang x tahu..hihi. Semoga korang sentiasa dimurahkan rezki. Kpd Kak Mar dan juga Sha yg sudi meluangkan masa YM dengan lelaki yang menyusahkan korang...hahaha... pening la korang layan aku ni..haha. Terima Kasih banyak2.

Dan... tidak lupa juga sorang lagi....hehe, betol2 muncul diwaktu semasa saya kesusahan... haha. Terima kasih Ustazah, eh Mak Datin la...(jgn marah) yang sudi jadi kawan saya semasa memerlukan. walaupun x tahu saya ade masalah..haha... walaupun sebelum ini jarang berhubung, tapi kali ia sangat membantu. Terima kasih kepada Mak Datin(jgn marah) yang sudi melayan saya dan gembirakan hati saya dengan pelbagai acara menarik..haha ape2 la... walaupun di alam maya semata. Terima Kasih Wan, yang buat saya tak kering gusi...hhaha... sekarang saya dah ok dah... dan kamu berjaya melupakan minda saya dari masalah lama... spongebob oh spongebob...So, sangat2 berharap semua ni kekal dan tidak menjadi lipatan sejarah semata2....haha. 


Tidak lupa juga kepada famli dan anak2 buah yang menghiburkan hati...supaya sentiasa gembira. Terima Kasih Mak dan Ayah. Walaupun semuaa orang tak tahu masalah saya, tapi semua orang ni muncul masa diperlukan.  Walaupun semua tak tahu masalah saya... biarlah rahsia! haha.

Terima Kasih semua yang sudi membantu walaupun tak tahu kamu semua sedang membantu...
Terima Kasih!!! Love U All.... <3

0 comments: