Wahai Zulkifli

Assalamu'alaikum...Semoga ruangan ini memberi sedikit manfaat dan berkongsi cerita dengan anda semua..ehehe

Wednesday, November 17, 2010

Hari Raya AidilAdha...hanya bertiga

Selamat Hari Raya AidilAdha saya ucapkan. Hari raya kali ini hanya disambut bertiga sahaja. kesemua abang2 dan kakak2 semuanya tidak dapat pulang beraya di kampung halaman kerana cuti yang terlalu singkat. Maklumla mereka semua sudah mempunyai keluarga masing2 kerana hanya aku yg masih bujang..hehe. Mereka juga jauh dari kampung halaman tentulah sukar. Tapi aku paham dengan keadaan disana.hehe. Menu hari raya kami ialah nasi himpit kuah kacang dan gulai ikan. kacang telah digoreng oleh saya dan sedikit hangus. hehe

Sambil2 termenung dipintu, Kesayuan hati juga bermain didalam hatiku. Ditambah pula dengan mengingati masa2 silam ketika bermain harapan cinta. Semuanya tinggal kenangan manis yang tidak akan aku lupakan. kadang2 datang juga perasaan sentimental dan perlu juga dilayan. hehe. Tapi, sekarang aku akan teruskan perjuangan baru dan terus dan terus berjuang. Kepada seseorang dan sayangi, dan telah menjadi sahabat saya kini.... belajar rajin2, supaya dapat ijazah, ingat pesan umi dan walid.... dan semoga awak sentiasa bahagia. 

Cuma yang penting, hargailah pengorbanan ibubapa kita kerana merekalah yang banyak melakukan pengorbanan terhadap kita sehingga la dewasa. Hari raya kali ini juga yang betul2 menguji airmata seorang anak dan lelaki.

2 comments:

bersabarlah wahai zulkifli...hehe..
Harapan cinta??..sape tuh..haha...
Kim salam kt spongebob...
 
haha...sabar2.... hahaha
kisah zaman2 muda dulu..hahaha
siapakah? haha
okep...nanti zul kirimkan..hihi